To jej szukam
Max jest miłym, beztroskim trzydziestolatkiem. Mieszka w Barcelonie ze swoją współlokatorką i przyjaciółką Emmą, na życie zarabia pozując do obrazów, a wieczory spędza na spotkaniach ze znajomymi. Decyzja Emmy o wyprowadzce jest dla niego szokiem. Nocna wędrówka po mieście, pełna przypadkowych spotkań i rozmów, staje się dla niego swego rodzaju przebudzeniem.