Protesty studentów w Serbii: "Nie okłamujcie mojej babci!"
Już od czterech miesięcy studenci w całej Serbii demonstrują przeciwko korupcji i obecnemu rządowi. Telewizja publiczna jest pod bezpośrednim wpływem władzy, więc w ramach walki z fałszywymi informacjami na temat protestów, Serbowie maszerują od miasta do miasta, zachęcając populację do przyłączenia się do marszu.