Student protests in Serbia: "Don't lie to my granny!"
For the last four months, students in Serbia have been protesting across the whole country against corruption and the powers that be. To fight against the false information being spread about the demonstrations, particulraly because TV channels are under the direct influence of the government, Serbian students are marching to convince the population to join the demonstrations.