Szczęście mojej siostry
Reżyserski debiut (z 1995) Angeli Schanelec, zdobywczyni berlińskiego Srebrnego Niedźwiedzia za film „Byłam w domu, ale…” z 2019 r. Christian, berliński fotograf, jest rozdarty między dwiema kobietami: spokojną Ariane i jej przyrodnią, intelektualnie bardziej go pociągającą, siostrą Isabel. Wyjście z miłosnego trójkąta okazuje się nad wyraz trudne. Jaką cenę każda ze stron jest skłonna zapłacić za swoje uczucie?