Edward Abbey
Edward Abbey, anarchistyczny poeta i pisarz, był inspiracją dla pokoleń aktywistów i artystów. Jego powieść „The Monkey Wrench Gang” przez aktywistów ekologicznych jest traktowana niczym manifest. Czy dziś potrzebujemy podobnego radykalizmu do ocalenia planety? Czego może nas nauczyć literatura Abbeya?