Reforma opieki zdrowotnej w Danii
Położony 400 km. na zachód od Kopenhagi Szpital Uniwersytecki, w Aarhus, pokazuje, jak duński system opieki zdrowotnej wyprzedza swoich europejskich sąsiadów. Ten ultranowoczesny obiekt zajmuje powierzchnię 500 000 m2. Powstał w wyniku połączenia kilku szpitali w regionie, po reformie systemu opieki zdrowotnej w 2007. Dania rozpoczęła budowę 16 „super” szpitali, w których można znaleźć najnowsze technologie, oszczędzając pieniądze, znacznie skracając okres pobytu w przychodni oraz poprawiając jakość opieki zdrowotnej.