Gaerea
Portugalski zespół Gaerea to synonim klimatycznego, intensywnego black metalu. Znani ze swojej mrocznej estetyki i intensywnych występów scenicznych członkowie kapeli zapewniają podczas Summer Breeze 2025 imponujący show – naznaczony klimatyczną, mroczną mocą.