360° Świat bez granic
Z powodu suszy i wylesiania, żyrafy opuściły Wielką Dolinę Ryftową w Kenii. Na ich zniknięcie wpłynął także krwawy konflikt między Pokotami a Il-Chamu, dwoma narodami zamieszkującymi ten teren. Kilka lat temu, by pogodzić dawnych wrogów, powstał pomysł założenia rezerwatu przyrody i reintrodukcji żyraf, które stały się symbolem pokoju.