Joachim Kühn i Michael WollnyLeipziger Jazztage 2024
Kühn i Wollny wystąpili jako duet po raz pierwszy w 2008 r. na albumie "Piano Works IX: Live At Schloss Elmau". 15 lat później doszło do ich ponownego spotkania - w Alte Oper we Frankfurcie, a ich nowe nagranie - zatytułowane "DUO" (2023) - spotkało się z ciepłym przyjęciem. Magazyn "Jazzthing" opisał je jako "koncert stulecia - zmysłowy, głęboko emocjonujący, wirtuozowski".