Emancypacja hiszpańskiej młodzieżyJak Elon Musk wpływa na niemieckie wybory
Elon Musk, właściciel Twittera, wykorzystuje swoją platformę do wspierania AfD przed wyborami do Bundestagu. Do wywierania wrażenia popularności skrajnie prawicowej partii zaprzęgane są boty, co jest sprzeczne z europejskim prawem.