Alain Delon - Człowiek legendaJak uratować hiszpańskie zabytkowe kościoły?
Odpływ ludności z terenów wiejskich sprawił, że wiele zabytkowych kościołów na hiszpańskiej prowincji opustoszało i popada w ruinę. Jednym ze sposobów na ratowanie dziedzictwa kulturowego kraju jest przejęcie budynków i ich restauracja przez państwo. Jednak hiszpański kościół godzi się na takie rozwiązanie tylko w przypadku obiektów w stanie zagrażającym bezpieczeństwu lub kompletnej degradacji.