Dlaczego lodowce znikają?
Na całym świecie lodowce topnieją szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Do 2050 roku zniknie jedna trzecia lodowców światowego dziedzictwa: dwóm miliardom ludzi grozi niedobór wody, pasma górskie stają się niestabilne, poziom mórz rośnie, a klimat traci równowagę.