Południo-zachodnie wybrzeże Anglii
South West Coast Path, najdłuższy pieszy szlak turystyczny w Wielkiej Brytanii wije się serpentynami między pięknymi krajobrazami, mitycznymi krainami i miejscami pełnymi tradycji. W trzicm i ostatnim odcinku naszej wyprawy wybieramy się do Plymouth, ostatniego przystanku Mayflower przed dziewiczym rejsem do Ameryki oraz Poole, największy naturalny port w Europie.