UK-UE: nowy etap?4 min
Choć na razie nie ma mowy o powrocie Wielkiej Brytanii do Unii Europejskiej, rosyjskie zagrożenie oraz powrót Donalda Trumpa do Białego Dom sprawiły, że współpraca między Londynem a krajami członkowskimi mocno się zacieśniła. Spójrzmy na mapy.