Papież Franciszek: śmierć głowy państwa4 min
Przedstawiamy sylwetkę papieża Franciszka, jego ostatnie chwile, oraz wpływ, jaki wywarł na Kościół katolicki i świat. Omawiamy znaczenie jego pontyfikatu, w tym zaangażowanie na rzecz ubogich, migrantów oraz ochrony środowiska. Przedstawiamy również geopolityczne znaczenie Watykanu, strukturę jego władzy, a także zmieniającą się demografię Kościoła, która wpłynie na wybór nowego papieża.