Dlaczego Europejczycy tak dotkliwie odczuwają fale upałów?Na rewersie mapy
W obliczu prorosyjskiego stanowiska Stanów Zjednoczonych i porzucenia przez nie Ukrainy, europejscy przywódcy potwierdzili pilną potrzebę dozbrojenia Europy i zapowiedzieli ogromne wydatki na obronność. W Brukseli odbył się wyjątkowy szczyt 27 państw z udziałem Wołodymyra Zełenskiego. Jednym z celów jest rozwój europejskiego przemysłu obronnego.