Ellen Allien
Jako ikona swojego pokolenia, Ellen Allien wnosi swój unikalny język muzyki na Zurich Street Parade. Uwielbiana na całym świecie DJ-ka z Berlina nasyciła kulturę techno i muzyki tanecznej swoim na wskroś unikalnym DNA i zjednoczyła wspaniałą undergroundową społeczność.