Jennifer Cardini b2b HAAi
Jennifer Cardini założycielkx francusko-niemieckiej wytwórni Correspondant i szybko stałx się legendarną postacią undergroundowych klubów Paryża. Ich niesłabnącej energii dorównuje HAAi, australijska DJ-ka kochająca electro pop i psychodeliczną muzykę taneczną. Po raz pierwszy spotykają się na festiwalu Sónar, aby zagrać wspólnie set, którego żaden fan electro nie powinien przegapić.