Jennifer Cardini b2b HAAiSónar 2024
These two DJs will be performing as a duo for the first time at Sónar 2024! French DJ Jennifer Cardini, founder of the Franco-German label "Correspondant", is a leading figure in the Paris underground nightlife scene. As Australia's hottest DJ, HAAi is sure to get the crowd going with her danceable sounds from across the musical spectrum. An unprecedented back-to-back combination.