Przeklęty kot! (19/30)
Stéphane robi gruntowne porządki, a Komar próbuje znaleźć spokojne miejsce. Gdy hałas staje się nie do zniesienia, kot ucieka z domu. Na zewnątrz szybko przekonuje się jednak, że świat poza domem potrafi być równie przerażający.