Przeklęty kot! (15/30)
Stéphane z zapartym tchem ogląda mecz piłki nożnej, a Komar ma już serdecznie dość. Człowiek ignoruje go i nie odrywa wzroku od telewizora. To skandal! Komar nie zamierza być dłużej lekceważony. Pytanie tylko, kto tym razem przejmie dowodzenie: kot czy jego człowiek?