Femi Kuti & The Positive Force
Wielki Femi Kuti przybył do Lyonu, aby zaserwować publiczności Nuits de Fourvière wieczór afrogroovingu. Niczego innego nie można było się spodziewać po niekoronowanym - choć i niekwestionowanym - królu afrobeatu.