Mit niemieckiego cudu gospodarczego
Niemiecka gospodarka szybko podniosła się po wojennych zniszczeniach i stała się europejskim liderem. Wszystko dzięki Ludwigowi Erhardowi i jego koncepcji społecznej gospodarki rynkowej oraz amerykańskiej pomocy w ramach planu Marshalla. Do dziś cały kraj żyje tym mitem. Czy wytrzymuje on konfrontację z dokumentami i danymi?