W poszukiwaniu Bacha (II. Hochzeitsmusik)
Raphaël Pichon, Ensemble Pygmalion i Sabine Devieilhe celebrują Bacha i miłość w kościele, w którym kompozytor poślubił swoją pierwszą żonę Marię Barbarę w 1707 r. Sopranistka śpiewa fragment kantaty weselnej "Weichet nur, betrübte Schatten" (BWV 202).