Sarah McCoy
Dredy, kolorowe stroje i wybuchowy charakter. Na pierwszy rzut oka Sarah McCoy nie pasuje nam do obrazu pianistki. Jednak jak tylko położy palce na klawiszach, wydobywa się spod nich prawdziwa magia.