Zobacz Judith Hill Elbjazz Festival 2024
Pochodzący z Toronto zespół jazzowy BadBadNotGood łączy soul i jazz z lat 70. XX w., futurystyczny hip-hop i eksperymentalną elektronikę, tworząc ekscytujące i unikalne brzmienie. Kapela zyskała rozgłos na początku 2010 r. dzięki innowacyjnym jazzowym coverom klasyków hip-hopu takich jak Odd Future i MF Doom, i szybko stała się pionierem nowej jakości w muzyce.