Judith Hill
Moses Yoofee (fortepian), Roman Klobe-Barangă (bas) i Noah Fürbringer (perkusja) wnoszą powiew świeżości na niemiecką scenę jazzową. Ich wybuchowe brzmienie łączy w sobie elementy hip-hopu, jazzu, soulu i R&B.