List
Piękna Catherine de Chartres (Chiara Mastroianni) poślubia kochającego ją bez pamięci lekarza Jacquesa de Clèves. Sama jednak zakochuje się w portugalskim piosenkarzu Pedro Abrunhosie. Ceną za dochowanie wierności mężowi jest cierpienie całej trójki. Nagrodzona w 1999 r. w Cannes współczesna adaptacja XVII-wiecznej francuskiej powieści „Księżna de Clèves”, na kanwie której Andrzej Żuławski nakręcił „Wierność” z Sophie Marceau.