Beirut
Koncert w dużej mierze poświęcony jest albumowi „Hadsel” z 2023 roku, który powstał na norweskiej wyspie o tej samej nazwie. To tam pochodzący z Santa Fe lider zespołu, Zach Condon, schronił się, by wyleczyć głos nadwyrężony uporczywymi problemami z gardłem. W towarzystwie ośmiu muzyków – sam sięgając na przemian po trąbkę i ukulele – wykonuje utwory z najnowszej płyty, a także swoje najbardziej znane przeboje („Nantes”, „Elephant Gun”, „Postcards from Italy”, „Gallipoli”…).