Sexyy Red
Często wystarczy jedna piosenka, aby stać się sławną. W przypadku Sexxy Red jest to "Pound Town". Utwór miał dobrą prasę, ale i jej nie miał... Budził skrajne emocje. Jednak amerykańska raperka się nie zniechęciła. Wręcz przeciwnie, pozostaje wierna swojej stylistyce z "Ghetto Superstar" i mówi to, o czym inni nawet nie mają odwagi pomyśleć.