Kaja Kallas - Szefowa europejskiej dyplomacjiUrsula Von der Leyen
Ursula von der Leyen ma 65 lat, jest członkinią niemieckiej centroprawicowej partii CDU, a po ponownym wyborze na Przewodniczącą Komisji Europejskiej, jest też jedną z najważniejszych kobiet na świecie. Kim tak naprawdę jest „Pani Europa” – jak mówi się o niej w kuluarach europejskich instytucji? Jaka była jej droga na szczyty władzy?