Ursula Von der LeyenPresident of the European Commission
65 years old, a member of the CDU (the German conservative party) and one of the most powerful women in the world: Ursula von der Leyen has just been appointed head of the European Commission. Internationally, she is known as "Madame Europe". But who is she really, and how did she get one of the EU's most coveted jobs?