Kaja KallasSzefowa europejskiej dyplomacji
Kaja Kallas była pierwszą premierką w historii Estonii. W Europie mówi się o niej nowa Żelazna Dama, bo znana jest z zaangażowania w pomoc Ukrainie i twardego stanowiska wobec Rosji. Od 1 grudnia 2024 r. zastąpi Josepa Borrella na stanowisku wysokiego przedstawiciela Unii do spraw zagranicznych i polityki bezpieczeństwa. Ale kim tak naprawdę jest i jaka była jej droga na szczyty władzy?