360° Świat bez granic
Bagna Luizjany zamieszkane przez Cajunów, potomków francuskich osadników to prawdziwy ptasi raj. Akadiana rozciąga się wzdłuż Zatoki Meksykańskiej, od Nowego Orleanu po granicę stanu z Teksasem. Zagrażają jej zmiany klimatyczne i osuszanie terenów. Zagrożenie połączyło biologów, aktywistów i lokalnych mieszkańców, którzy chcą zachować bagna.