Tajemniczy świat chmur
Widok chmur, tych zbiorowisk kropel wody na niebie, przywołuje poetyckie i oniryczne obrazy? Ich wpływ na zmiany klimatu jest jeszcze nie do końca poznany. Chmur nie da się złapać, nie da się dotknąć, jak je zatem badać. Naukowcy z całego świata wykorzystują często niezwykłe technologie, by poznać tajemnice białych obłoków.