Zapomniana stolica dynastii Ming
Fengyang było miastem pełnym przepychu i luksusu, większym niż Zakazane Miasto w Pekinie. Dlaczego zostało wymazane z historii i pamięci Chińczyków na ponad sześćset lat? Od 2015 roku archeologowie bezustannie pracują na gigantycznych wykopaliskach, szukając sekretów tego niezwykłego kompleksu, który stał się wzorem dla innych stolic Imperium Środka.