Taxi Babcia z Kazachstanu
Orazchan Manabajewa najlepiej czuje się za kierownicą swojego żelaznego rumaka, błękitnej Toyoty Camry. Przemierza w nim codziennie ulice Ajagöz, niewielkiego miasta położonego w południowowschodnim Kazachstanie. Nie tylko jest jedyną taksówkarką w miescie, ale jest też starsza od wszystkich swoich kolegów. Na życie patrzy ze spokojem i pogodą, wychowując ukochanego wnuka.