"Sprzedana narzeczona" Bedřicha Smetany
Młoda Marzenka jest szaleńczo zakochana w Jeniku, ale ojciec znalazł dla niej lepszą partię... Czeska reżyserka teatralna i filmowa Alice Nellis przedstawia nową wersję kultowej opery Bedřicha Smetany w Teatrze Narodowym w Pradze.