Fascynujące wulkany11 min
W styczniu 2024 roku imponująca erupcja wulkanu na Islandii zagroziła położonemu w pobliżu miasteczku. Był to spektakl, który przyciągnął zarówno dziennikarzy, jak i mieszkańców, gotowych do zrobienia pierwszych zdjęć erupcji. Ale jak blisko można podejść, by uchwycić piękno tego zjawiska i nie narazić się na niebezpieczeństwo?