Dzieciobójczyni
We Francji co 10 dni dziecko ginie z rąk własnej matki. Dzieciobójczynie są postrzegane przez społeczeństwo jako potwory, nikt nie chce zrozumieć, co popchnęło je do tak niewyobrażalnego czynu. Film oddaje im głos, by lepiej zrozumieć mechanizmy stojące za dzieciobójstwem.