Leżące prawie 2000 km od Moskwy miasto Niżny Tagił nazywane jest potocznie "Tank City". Swoją siedzibę ma tam Urałwagonzawod, firma produkująca głównie czołgi używane teraz na wojnie w Ukrainie. Ogromne zyski z tej produkcji trafiają do kieszeni oligarchy i przyjaciela Putina Siergieja Czemiezowa. Tymczasem miasto jest w opłakanym stanie. Niezależni rosyjscy dziennikarze spotkali się z jego mieszkańcami.