Gossip: Sounds like Art
Utwory amerykańskiej grupy Gossip to soundtrack niejednej młodości. Kochamy ich teksty, barwne brzmienia i charyzmatyczną frontmankę Beth Ditto. W berlińskiej Nowej Galerii Narodowej Gossip daje niezwykły koncert, pełen nawiązań do dzieł Lucy Raven i Yoko Ono.