Mischa Maisky & Paavo Järvi
Wiolonczelista Mischa Maisky jest jedną z czołowych postaci swojego pokolenia. Podczas Festiwalu Muzycznego Szlezwik-Holsztyn 2023 dołącza do niego Paavo Järvi i Niemiecka Orkiestra Kameralna w Bremen, by z okazji jego 75. urodzin wykonać utwory, które szczególnie naznaczyły jego karierę.