Jon Batiste
Amerykański pianista jazzowy Jona Batiste prezentuje bogate i różnorodne brzmienia swojego szóstego albumu World Music Radio. Koncert przenosi nas w radosne rejony świata - z orkiestrą i wokalnym wsparciem Alani Gibbon.