Filipiny: między Chinami a USA
Filipiny to bogaty mikrokosmos składający się z kilku tysięcy wysp położonych w sercu Morza Południowochińskiego. Archipelag znajduje się na linii konfliktu między Pekinem a Waszyngtonem, a napięcia między mocarstwami są tu bardzo odczuwalne.