Japonia pociągiem: zachodnie wybrzeżeElba
Leżąca u wybrzeży Toskanii Elba jest trzecią największą wyspą Włoch. Choć dużo mniejsza od Sycylii i Sardynii, jest równie zróżnicowana – od gór dających schronienie przed upałem po przybrzeżne wody pełne ryb i owoców morza. Elba to także miejsce kultury i tradycji. Poznajcie ten kawałek raju.