Verfügbar bis zum 4 maja 2025 23:59
„West Side Story” to musical Leonarda Bernsteina i fascynująca opowieść o dzielnicy West Side. Na tle szemranych zaułków, podejrzanych interesów i napięć na tle rasowym, rozgrywa się tu historia autentycznej miłości – o tyle ciekawszej, że zakazanej.