City Country CultureWest Side Story - A New York Love Story
A look at the setting for Leonard Bernstein’s famous musical: Manhattan’s Upper West Side was a neighbourhood in transition in the 1950s when it was chosen for West Side Story, a tale of gangs, forbidden love, and social and racial tension.