Zamknięci przez Rosjan
Otoczona lasem, niewielka wioska Jahidne w okręgu czernihowskim. Na samym początku rosyjskiej inwazji, okupanci uwięzili wszystkich 400 mieszkańców w szkolnej piwnicy. Uwolnieni po 27 dniach koszmaru przez ukraińskie wojska, próbują poradzić sobie z traumą i urządzić życie na nowo.