Masha on Russia - Trump i Putin na Alasce24 języki, jedna Europa
Unia Europejska jest Wieżą Babel języków i kultur. Dzięki pracy tłumaczy udaje się w niej utrzymać jednocześnie różnorodność i spójność. Odsłaniamy kulisy tego odpowiedzialnego i wymagającego zawodu, który łączy w sobie sprawność intelektualną, przeszkolenie i dyplomację, a którego przetrwaniu poważnie zagraża rozwój sztucznej inteligencji.